Producenci
Bestsellery
BlazePod TRAINER
BlazePod TRAINER
2 199,00 zł 1 979,00 zł
szt.
BlazePod STANDARD
BlazePod STANDARD
1 599,00 zł 1 439,00 zł
szt.
BlazePod TRAINER PRO
BlazePod TRAINER PRO
1 999,00 zł
szt.
Pokrowiec  STANDARD
Pokrowiec STANDARD
179,00 zł
szt.
Promocja
BlazePod 2xSTANDARD
BlazePod 2xSTANDARD
2 999,00 zł 2 699,00 zł
szt.
BlazePod 2xTRAINER
BlazePod 2xTRAINER
4 099,00 zł 3 689,00 zł
szt.
BlazePod TRAINER
BlazePod TRAINER
2 199,00 zł 1 979,00 zł
szt.
BlazePod STANDARD
BlazePod STANDARD
1 599,00 zł 1 439,00 zł
szt.
Nowości
Battle Rope  Długość 10m
Battle Rope Długość 10m
674,00 zł
Bobo Balance Home
Bobo Balance Home
1 176,00 zł
Revvll PRO – niekończąca się lina
Revvll PRO – niekończąca się lina
4 099,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@7s.com.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: 7S Sp. z o.o., ul. Topiel 11, lok. U2, 00-342 Warszawa  , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@7s.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Henryka Sienkiewicza 61, 05-220 Zielonka

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: 7S Sp. z o.o., ul. Topiel 11, lok. U2, 00-342 Warszawa  

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Instrukcja postępowania ze zgłoszeniem reklamacji produktów

 W niniejszej instrukcji zostały opisane zasady postępowania w przypadku zgłoszenia przez klienta wady produktów 7S HIGH TECH Sp. z o. o.

1. Zgłoszenie reklamacji

Zgłoszenie reklamacji przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie przez klienta zgłoszenia na adres:

7S Sp. z o.o., ul. Topiel 11, lok. U2, 00-342 Warszawa   (wysyłka na koszt wysyłającego)

wraz z potrzebnymi informacjami (na samym dole instrukcji), oraz dostarczeniem kopii dowodu zakupu.

2. Przyjęcie reklamacji

Osoba upoważniona do przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych, potwierdzi drogą elektroniczną klientowi przyjęcia do rozpatrzenia reklamacji.

3. Weryfikacja reklamacji

Na podstawie otrzymanych informacji, dokumentacji oraz sprawdzeniu reklamowanego towaru, osoba upoważniona do przyjmowania zgłoszeń, wystawi opinię. W sprawdzaniu brana będzie pod uwagę poprawność użytkowania z instrukcją. Kierownik serwisu podejmie decyzję o uznaniu reklamacji bądź jej odrzuceniu, w przeciągu 14 dni roboczych.

4. Po decyzji

Zgodnie z decyzją jaka padnie po weryfikacji, w ramach uznania reklamacji firma 7S HIGH TECH SP Z O O dokona:

  1. Wymiany wadliwego towaru na nowy
  2. Naprawy wadliwego towaru

5. Informacje potrzebne do złożenia podczas reklamacji

  1. DATA SPORZĄDZANIA FORMULARZA
  2. IMIĘ I NAZWISKO
  3. ADRES REKLAMUJĄCEGO
  4. DATA NABYCIA TOWARU
  5. NAZWA TOWARU I NUMER SERYJNY
  6. DOKŁADNY OPIS USTERK
  7. KIEDY I W JAKICH OKOLICZNOŚCIACH USZKODZENIE ZOSTAŁO STWIERDZONE
  8. ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO

6. Ogólne

W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres mailowy: info@7s.com.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl