Producenci
Bestsellery
BlazePod Trainer Deluxe
BlazePod Trainer Deluxe

2 719,00 zł

szt.
BlazePod TRAINER
BlazePod TRAINER

2 069,00 zł

szt.
Funkcjonalne akcesoria
Funkcjonalne akcesoria

129,00 zł

szt.
Blazepod Standard Deluxe
Blazepod Standard Deluxe

1 799,00 zł

szt.
Sklep Sportowy 7S..
BLAZEPOD QUICKPLAY ACADEMY +
BLAZEPOD QUICKPLAY ACADEMY +

3 929,00 zł

zestaw
ADAPTERY SMART NET
ADAPTERY SMART NET

129,00 zł

szt.
BlazePod School Kit
BlazePod School Kit

4 219,00 zł

szt.
Blazepod Quickplay Zestaw Academy
Blazepod Quickplay Zestaw Academy

3 829,00 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@7s.com.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: 00-342 Warszawa, ul. Topiel 11, lok. U2, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

  • Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, aby zgłosić reklamację. W przypadku braku dokumentu przesyłka zostanie odesłana na koszt wysyłającego. Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: info@7s.com.pl

     

    W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@7s.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Topiel 11 lok U2, 00-342 Warszawa.

    Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

    Reklamowany towar należy wysłać na adres: 7S High Tech Sp. z o.o., ul. Topiel 11, lok. U2, 00-342 Warszawa  

    W związku z wadą możesz żądać:

    • wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • usunięcia wady,

    lub złożyć oświadczenie o:

    • obniżeniu ceny,
    • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

    Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem jednego roku od dnia wydania rzeczy.

    Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

    Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. 

    Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń podów takich jak: złamania bocznych ścianek, odprysków, uszkodzeń górnej części (czułej na dotyk)

    Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

     

    Instrukcja postępowania ze zgłoszeniem reklamacji produktów

     W niniejszej instrukcji zostały opisane zasady postępowania w przypadku zgłoszenia przez klienta wady produktów 7S HIGH TECH Sp. z o. o.

     *Akcesoria nie podlegają reklamacji

    1. Zgłoszenie reklamacji 

    Zgłoszenie reklamacji przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie przez klienta wypełnionego formularza, kopia dowodu zakupu (faktura lub paragon, PROFORMA NIE JEST POTWIERDZENIEM ZAKUPU) oraz zabezpieczony wadliwy produkt na adres:

    7S HIGH TECH Sp. z o.o., ul. Topiel 11, lok. U2, 00-342 Warszawa (wysyłka na koszt wysyłającego)

     

    1. Przyjęcie reklamacji 

    Osoba upoważniona do przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych, potwierdzi drogą elektroniczną klientowi przyjęcia do rozpatrzenia reklamacji wciągu 14 dni. W przypadku braku odpowiedzi na temat reklamacji koniecznym jest skontaktowanie się z firmą 7S HIGH TECH Sp. z o. o. na adres mailowy: info@7s.com.pl

    1. Weryfikacja reklamacji 

    Na podstawie otrzymanych informacji, dokumentacji oraz sprawdzeniu reklamowanego towaru, osoba upoważniona do przyjmowania zgłoszeń, wystawi opinię. W sprawdzaniu brana będzie pod uwagę poprawność użytkowania z instrukcją. Kierownik serwisu podejmie decyzję o uznaniu reklamacji bądź jej odrzuceniu, w przeciągu 14 dni roboczych.

    1. Po decyzji 

    Zgodnie z decyzją jaka padnie po weryfikacji, w ramach uznania reklamacji firma 7S HIGH TECH SP Z O O dokona:

    1. Wymiany wadliwego towaru na nowy
    2. Naprawy wadliwego towaru

     

    1. Uzupełnienie formularza

    Wpisywanie danych do formularza może być w wersji elektronicznej oraz pisemnej w sposób umożliwiający rozczytanie (najlepiej drukowanymi literami).

    Uzupełniając należy podać numer faktury (NIE PROFORMY), numer seryjny urządzenia ( w przypadku blazepod znajdziesz go na odwrocie reklamowanego poda). Formularz jest dostępny do pobrania poniżej.

     

    1. Ogólne 

    W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres mailowy: info@7s.com.pl lub telefoniczny +48 795 565 708.

    Pobierz formularz reklamacyjny>>>

     

    Zwroty

    Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, w terminie 14 dni. Termin umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia do Klienta/ odebrania przez Klienta zakupionego produktu od 7S High Tech sp. z o. o.

     

    1. Zgłoszenie rezygnacji z zakupu.

    Zgłoszenia zwrotu towaru przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem wypełnionego formularza, do pobrania poniżej. Formularz należy wysłać pocztą lub za pośrednictwem poczty mailowej na adres: info@7s.com.pl

     

     

    1. Wysłanie zwrotu

    Towar zwracany należy wysłać na adres siedziby 7S High Tech sp z o.o. ul. Topiel 11 lok U2, 00-342 Warszawa. Klient ponosi koszty transportu

     

    1. Przyjęcie zwrotu

    Osoba upoważniona do przyjmowania zgłoszeń, potwierdzi drogą elektroniczną klientowi przyjęcia do rozpatrzenia reklamacji wciągu 14 dni. W przypadku braku odpowiedzi na temat reklamacji koniecznym jest skontaktowanie się z firmą 7S HIGH TECH Sp. z o. o. na adres mailowy: info@7s.com.pl

    1. Weryfikacja reklamacji 

    Na podstawie otrzymanych informacji, dokumentacji oraz sprawdzeniu zwracanego towaru, osoba upoważniona do przyjmowania zgłoszeń, wystawi opinię. W sprawdzaniu brana będzie pod uwagę: zachowanie oryginalnego opakowania (wraz z bocznymi zabezpieczeniami przed otwarciem), brak jakichkolwiek śladów użytkowania danego produktu ( w tym również czystość produktu), w przypadku blazepod- brak logowania na konto PRO w aplikacji przy użyciu kodu podawanego przy zamówieniu. Kierownik serwisu podejmie decyzję o uznaniu zwrotu bądź jej odrzucenia, w przeciągu 14 dni roboczych.

     

    1. Zwrot płatności

    Zwroty płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie.

    1. Ogólne 

    W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres mailowy: info@7s.com.pl lub telefoniczny +48 795 565 708.

    Pobierz formularz zwrotu>>>

     

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl